2 August 2008

strasljivo.

zanimiv teden:

resil zivljenje.
sodeloval v pretepu.
odsel na morje.
podaljsal tabor.
dobil ljubljano
in cmok v grlu.

torej.. ta teden sem imel prvic tradicionalni tabor, za povrh se enotedenskega. drugacen ritem in drugi cocouncellor. tokrat z stephenom iz anglije, ki je prisel takisto z CCUSA. skupina je bila malo drugacna, eden, ki je bil ze prej v service coru, drugi ki je bil v drugi trailblazer skupini, ki je bila na AT (appalachian trail), en navaden kamper ter dva seta bratov iz razlicnih skrbniskih domov...

zanimivo je bilo ze prvi dan, ko je eden izmed mulcev na preizkusu plavanja med plavanjem izgubil hlace. ... MED plavanjem. smeha polna skleda za cel waterfront staff. ... med tem ko sem se v vodi se vedno krohotal manjkajocim hlacam, pa sta njegovega brata zgrabila dva krca hkrati.. in se mi je dobesedno pred nosom zacel kremziti. sekundo za tem je pa ze bil pod gladino jezera. potegnil sem ga gor, mu dal floating aid in ga odvlekel na obalo.
strasljivo.

predzadnji dan sta se pa dva iz nasega cabina pretepla pred celim taborom. oba so poslali domov, enega z resilcem, drugega pa z osebnim spremstvom.. seveda sem bil jaz tisti, ki se je znasel med drugima dvema councellorjema, ki smo jih vlekli narazen.
strasljivo.

vikend smo izkoristili (KONCNO!) za malo potepanja. odpravili smo se v charleston, turisticno mestece na obali juzne karloline... pot je bila smeha polna skleda, predvsem ker je do tja 5 urna voznja, tam smo pa cofotali v morju, se sprehajali po centru in jedli sladoled, posedali na obali, se nazrli tajske hrane, prespali pri eni od councellork in se ob 8ih zjutraj po zajtrku v waffle housu odpravili nazaj v tabor. aja pa cofotanje je bilo med nevihto, pihanjem in strelami (v daljavi).
strasljivo.

vmes sem se tudi do konca odlocil da bom podaljsal tale tabor in se to tudi zmenil z sefi tukaj.. tako da bom zdej tukaj se 2 dodatna tedna po koncanem family campu, torej do tam nekje 1.9.
strasljivo.

po posti sem tudi dobil tatijevo kartico od ljubljane, ki je zdej pribita nad mojo postlo tukaj. me je blazno razveselila, mojo mularijo pa navdusila z lepoto :) "it looks royal" kaj moramo, preserc je pac kraljevski ;) ... ampak relativno na mojo trenutno situacijo je postavljen vec ali manj na glavo.
strasljivo.

pravkar sem pa tudi videl jutjub video od jernejeve in majine poroke na gradu... sem dobil najvecji cmok v grlu na svetu.. mi je blazno zal da nisem mogel biti tam, je zgledalo fantasticno.
fantasticno!

1 comment:

  1. Ko prebiram tvoje zapise (čeprav zelo redko), ti kar zavidam vse te dogodivščine. Sliši se super! Uživaj še naprej!
    Mi tudi zapuščamo Sl kmalu, čez 10 dni.
    Lepo se imej,
    Barbara

    ReplyDelete