17 August 2008

in gremo naprej!

takle mamo in tkole stoji:

mimo je teden family campa.. vecina staffa je odsla domov, ostali smo skoraj iz kljucno internationalci in par domorodcev - pac, ker je kul tabor in imamo mi malo bolj komplicirane potovalne nacrte..

family camp je bil zame razdeljen na dva dela - v prvi polovici tedna sem bil dejansko z familijami.. in nonstop se mi kazejo primerjave z 5. skupino v premanturi. ubistvu precej podobno, s to razliko da ni naokoli nobene tasalere, premanture, medulina ali cesarkoli drugega. kar pomeni da mora biti pac v taboru toliko vec za poceti. tako da sem dneve prezivljal kot vodja na streliscu in lokostrelstvu pa par drugih stvari zraven.. dosti kul, starejse mularije ni treba toliko cuvati ker so itak na family campu, mlajsi pa itak pridejo v paketu s starsi.. pa vse skupaj je bilo obcutno bolj sprosceno. tranzicijo med poletnim in jesenskim delom v taboru se najbolje opise kelly: its like running at 100mph and hitting a brick wall. iz bolj ali manj totalnega kaosa v sprosceno lenarjenje.. ubistvu se je kr tezko privaditi, ker je kr naenkrat od nekje kup prostega casa, ni 400 mulcev v taboru, ki vsak nekaj hoce, itd.

no, zapovrh so pa to familije ki ze tudi vec generacij hodi v ta tabor, ali pa vsaj par let.. tako da so vsi domaci med seboj, majo svoja tekmovanja, itd. pa vecinoma so tut uberkul za pogovarjat - z eno od mam sem si zrihtal alternativni program za NY, ker njena sestricna dela kot svetovalka za urbanizem pri zupanu NY, hkrati je pa diplomirala na columbii. a je sploh lahko se boljse nakljucje? ;) .. tako da ce se vse zrihta bom ne samo pri njih na obisku, ampak bom dobil tudi up-close-and-personal-down-and-dirty vodenje po NY. :D

no, drugi del tedna sem pa prezivel s springbrookom. dom za mularijo z problemi z obnasanjem - vse od pretepov, mucenja zivali, skoda samim sebi, in druge motnje. nisem mogel verjeti - v treh dneh so bili to eni najbolj zagretih mulcev in najbolj kul skupin celega poletja (no, seveda, monk's ultimate tukaj ne steje ;) ). super skupina, smo imeli polne urnike - npr sreda: prihod, spoznavne igre, teambuilding igre, lokostrelstvo/kajaki, kosilo, 2urna tura do rainbow fallsov, zivalski center in hill skills (beri: rocne spretnosti) in zakljucek v pretty placeu (beri: kapeli od tabora z megafantasticnim razgledom). pestri dnevi. to sva vodila z celio.
o njej ne bi zgubljal prevec besed, ker bi moral posvetiti kaksna dva cela vpisa v blogu - ampak na zalost ze v ponedeljek gre novim zmagam naproti :'-(

konec tabora smo imeli pa tudi malo izleta v greenville, kjer mi je uspelo poslati prvi set kartic, odpreti bancni racun (da dodam se eno kartico osebni zbirki svetovnih bancnih kartic, jupidijajej), nazreti v all-you-can-eat-pizzerii po 6 dolarjev, se sprehoditi po centru, imeti zakljucek v enem od pubov v centru. in, ko naj bi sli domov, je nas avto naredil se en ovinek okoli pubov in na koncu smo ob 2h zjutraj sli v dupont state forest na nocno kopanje k enem izmed jezer/slapov. fun times.

uh, glede plavanja - sem dobil tudi ultraslabe novice iz Podalpja :-( . ampak lahko samo drzim pesti in upam na najbolje. :-( ......

no ja. poleg tega se tudi par novic iz tabora.. koncno mi je uspelo priti na nas indoor plezalni center - mislim dobesedno - preplezati celo zadevo od tal do vrha z vseh strani. mi je bil plan ze skor cel zadnji mesec, pa ni bilo nikoli pravega trenutka. spotoma sem bil pa se certificiran za vodenje plezalnih skupin. sproti, za bonus, sem se pa se naucil (no, res blazen learning curve : ) z avtomatskimi avtomobili vozit, ker so mi dali zadnje par dni za vozit enega od kombijev od tabora goridolinaokoli po taboru.

no, najnovejse pa danasnja ekskurzija, ko smo andresa iz kolumbije odpeljali do zelezniske postaje v greenville. ob 3h zjutraj iz postelje, ura voznje do g-villa. spotoma seveda se BLAAZNA nevihta z par cm vode po cesti, groznimi strelami in vse skupaj v nadvse neudobnem paketu. se dobro da sem tjagrede vecinoma prespal. :) ... no, moj pogoj da grem zraven je, da se bi nazaj grede ustavili v waffle housu (beri: hisa palacink, veriga obvestnih pajzlov odprtih 24h dnevno). uspelo nama je najti huddle house (beri: veriga se vecjih pajzlov ;) ) in imeti zajtrk palacink ob 5ih zjutraj. poleg slastnega sirupa in nekih orehov v palacnikah mi je bila najbolj zabavna kava. itak da pride v 2dcl skodelici, ki jo nonstop spotoma dopolnjujejo.. tako da preden sem skapiral da je ubistvu nonstop polna je bila naokrog ze kaksna ura in pa kaksnih 5 skodelic. nazajgrede nisem spal. ;) sicer pa mega debata z kelly celo pot, potem pa ob 7ih zaspal za eno uro in ob 8ih sel pomagat v kuhinji, pocistit za zajtrkom s stephenom.

in sedaj... spet ura pavze in potem bo gremo pripravljat sceno za zakljucni koncert ene skupine glasbenikov, ki je zdej dva dni v taboru.

jupidijajej!

No comments:

Post a Comment