17 December 2009

skoraj novo leto


moja mala namizna smrekica & za kulisami

Vceraj smo imeli se zadnja predavanja (debatni krozek, govorilne ure, razsirjanje obzorij, zapravljanje casa, skupno odkrivanje tople vode, kakorkoli ze) in sedaj se zacenja xmas break (beri: novoletne pocitnice). Zadnje dni sem si (poleg pridnega studiranja, seveda! :) ) dal opravka z pripravljanjem novoletnih kartic, ki so bodo sle na posto koj ko zberem vse naslove. Ampak ob tem sem opazil da ceprav bom poslal za manjsi gozdicek dreves po posti, meni ubistvu ne bo ostala nobena.

Ampak kaksne so pa novoletne pocitnice brez smrekce? Ampak v Icelandu in Morrisonsu ne prodajajo nobene namizne smrekce pod en funt, tako da, ne bodi len, sem se odlocil jo pripravit sam. Kaksno uro kasneje, par zrtvovanih listov in skorajda brez nepotrebne krvi kasneje se je pred menoj pojavila moja osebna, cisto moja, mala, namizna, lustna smrekica. Seveda z darili :)

Poleg tega sem se oborozil z knjigami za prvi esej:


knjige o razvoju urbanizma & holloway road tube station (v snezenju)

Madona, ce pa iz vsega tega ne zadobim zadosti citatov, referenc in drugega materiala za plonkat, pol pa tut nc ne recem. Najbolj zabavno je bilo to potem prinesti domov - do roba napolnjen nahrbtnik. Kdo bi si mislil da je lahko papir tako tezek. Dejstvo, da je na poti nazaj tudi snezilo (! z malo domisljije (in zooma) se lahko na drugi slikici najde nickoliko snezink) vsega skupaj ni ravno poenostavilo.


barbican - subjekti in objekt (ali je obratno?)


Poleg tega sem bil pa dans na enem arts bazarju, ki me je opomnil, da mi je Barbican ena najljubsih in najbolj zanimivih his v Londonu. Tak Cankarjev Dom na steroidih, pa v rdece-roza preobleki. Na drugo razstavo sem prisel pa fashionably late - 45 minut po zaprtju. 5 tock zame.


No, ce sem se pa ze razpisal, pa se tole za zakljucek:

holloway road: nag's head avtobusna postja zjutraj in coronet cinema/pub zvecer

Dolgi dnevi na faxu so predvsem fletni, ker vidis sonca zjutraj 10 minut, ko te oslepi ko kolesaris proti njemu. In potem naslednji dan, ker ko se vracas je ze noc.


Poleg vsega skupaj se mi je pa zacela dogajati ena prav zanimiva (skorajda arhaicna) zadeva - ne jemljem vec telefona povsod s seboj. V trgovino hodim kar brez mobitela. :O V kuhinji sem nedosegljiv. :OO Pod tusem takisto - ampak roko na srce(!) to sem bil tudi prej. V zadnjem tednu sem namrec prejel dva klica. Nic vec, nic manj. To verjetno pomeni padec klicev za vec sto odstotkov glede na prejsnje case. Njah, to pa to ce se clovek preseli in vrze v smeti prejsnjo stevilko...

No comments:

Post a Comment