15 December 2009

lonljana

heyhu,

danes sem spet prezivel dan po opravkih (beri: fax, knjiznica in par trgovin). vsak je bil na svojem koncu, med njimi sem se itak prevazal z mojim najboljsim prijateljem Nigelom.

potem sem pa razmisljal ce se mi da iti nazaj ven do enega kluba gledat ce imajo kaksne ekstra karte za koncert la roux in preveril na karti koliko je do tja. pa se mi je zdelo sumljivo dalec, sej je sam mal ven iz centra, ceprav resda v drugo smer. in potem preveril kilometrino in poskusil najti kaj podobnega - in preverjeno je genau natancno toliko kot ce bi sel iz preserca do medvod.

bom to za vsak slucaj se enkrat napisal. Od Presernovega trga do MEDVOD!


no, to me je malo sokiralo. (no, precej)

in sem se spravil skombinirati par gmap kart v istem merilu, tko, za lastno orientacijo.



1: karti centrirani na trnow v lj ali pa holloway (nag's head) v london z pokazanim radijem 1km. prikazane so ljubljanske mestne vpadnice in obvoznica na istem merilu severnega londona. se pravi finsbury park je toliko dalec kot preserc. kenwood house v hampstead heathu toliko kot koseski bajer. commercial road knjiznica (kjer sem bil danes) kot razcep malence. greenwich kot Turjak...itd.




2: danasnja pot, kao cez ljubljano. iz severnega zacetka celovske cez zeleznisko do vrh golovca (commercial rd. knjiznica), potem do interspara vic v trgovino (oxford st.) in potem mimo hale tivoli nazaj do obvoznice. ... ni cudn da se mi pol ne da se do vrhnike pogledat ce lahk grem na koncert ;)





..omg

1 comment:

  1. Eh... iz Medvod do Lj je pa sam pol urce, ni treba preveč jamrat :)

    lp, Maša

    ReplyDelete