7 September 2008

gori, doli, naokoli

torej. tabora uradno konec. sedaj poteka dejanski potovalni del potovanja. zaenkrat sem se odpravil iz tabora skupaj z mattom in sel z njim v columbio, kjer sem bil dva dni.. na sporedu je bil Risk in margerite. :) columbia, SC je najbolj dolgocasna prestolnica za turista na svetu. res, super prostor za zivet in studirat, samo za par dni obiska je pa groza.
za tem je bila na vrsti savannah - or so i thought. spotoma se nam je pokvaril avtobus in smo dve uri in pol presedeli na otoku avtobusnih postaj in prodajalcev hitre hrane, dokler niso pripeljali novega avtobusa. fascinantno!
no, ko sem koncno prisel v savannah sem se hotel okol sprehodit, dobit s chrisom, itd, itd... ampak se je vse skupaj sesulo zarad zamude in on je nekaj drugega pocel, tako da sem se na koncu odlocil da sem sel samo skozi in direktno naprej na avtobus za atlanto.

atlanta je bila 14x bolj zabavna kot sem pricakoval.. vzel sem si citypass in posledicno sel pogledat vse zabavne zadeve - akvarij, coca cola world, zoo, botanicni vrt, muzej (btw, by maier in dodelan by piano), pa se martin luther king memorial pa se kup drugih stvari. bil sem pa v enem bolj kuljskih hostlov, ever. bivsi bordel, spremenjen v res blazno fajn hostel. en izmed vecerov sem sel tudi z kup anglezi naokoli zvecer, kar je bila smeha polna skleda, ki se je na koncu koncala v mcdonalds driveinu - brez avta. :) . in potem sprehod domov.

potem pa vlak (!) v clemson. amtrak me je totalno fasciniral. kolikor je greyhound katastrofa od varnosti in pocutja in drugih stvari je amtrak totalna zmaga. res, zakon. verjetno najboljsi vlak takoj za virgini v angliji. se kr veselim potovanj po severu, ko naj bi se z njimi okol vozil. (med durgim tudi zato ker imam z ISICom na vlakih popust, ne pa na avtobusih)...

clemson je mesto, ki je zrastlo okoli clemson university, kjer se nas je sedaj dobilo kup bivsih in sedajsnjih vodicev iz tabora pri enem od teh doma (davis). in danes sem bil na svoji prvi tekmi amersikega nogometa. super vzdusje, fajn scena vse skupaj. skupaj v kompletu z tailgatingom (pikniki iz avtov) in celotnim vzdusjem v celem mestu. res zakon!

jutri pa naprej skozi greenville (spet) in potem v williamsburg, eno prvih pravih kolonij v ZDA..

no, takle mamo. :)

1 comment:

  1. hehe, amtrak the glorious - i second that! amtrak je res zakon, FUL dobr kombinirajo vlak + bus prevoze, res nimam nobenih pripomb čeznje. in williamsburg, boy oh boy, kot da smo leta 1998 :)))))))) glej da se vkleneš v tiste provizorične vislce ;))

    ReplyDelete