22 June 2008

se vedno tu

Juhej!




po dveh tednih spet pred racunalnikom! do sedaj je bilo precej zasedeno vse skupaj - mom&me + dad&me camp sta prisla in uspesno sla, vsi starsi zadovoljni in vsi mulci navduseni. sedaj se je zacel bolj resni kamp, kjer imava z co-councellorjem ericom iz north caroline skupaj 9 mulcev, 14-15.5 let, in skupaj zivimo v cabin batson 2.

ker sem v "adventure" paketu, je situacija taksna da je en teden prezivet po raznih vecdnevnih izletih, drugi teden pa v taboru. in tako sem cel prejsjni teden prezivel po okoliskih gozdovih, potokih in slapovih, ker sem sel zraven za varusko pri dveh pohodniskih izletih v naravi - enkrat na mount pisgah in drugod po parkway trail ( http://www.nps.gov/archive/blri/ncmap.htm ), drugic pa gori doli naokoli po jones gapu, dolini pod taborom ( http://www.southcarolinaparks.com/park-finder/state-park/962.aspx ).

sedaj mi je uspelo najti celo "staff lounge", kjer imamo na voljo vse od kavcev, televizije, racunalnika (na katerem trenutno ne dela net, lahko se pa kopirajo fotke \o/), sobnega kolesa in knjiznice. .... ko se bo se tisti internet zrihtal (ce?) bom lahk se kksno fotko dodal zraven.

mulci v vodu so super, vsi polni energije in moram rect da se precej dobro razumemo - celo danes, ko je bilo treba pocistiti naso koco in pomesti so to napravili z nasmeskom.





mi je pa hecno, ker je uradni pristop tabora usmerjen k preprecevanju kakrsnih koli premocnih stikov med fanti in puncami med camperji (torej blue+red=purple) sem jih moral ze parkrat dobesedno odvleci stran od koc od punc :)





sicer se pa svasta dogaja po taboru (poleg splosnih aktivnosti, ki se jih kot adventurerji nismo udelezevali ta teden), smo imeli square dance (mesanica med cetvorko in polko, le da so vsi obleceni v kavboje), en kaoticen vsesplosni obracun z 30 kilami moke in par 10 litri vode, kjer so vsi v taboru prisli ven lepljivi in pobeljeni, itd. danes je pa tudi nedeljska masa v nasem pretty placeu ( http://www.staceysstudio.com/pb/wp_302f2bb8/images/img13092471e487c93dcc.jpg in tako nekako tudi zares zgleda ob soncnem zahodu - RES impresivno), ki pa sem se jo spretno izognil z tem, da imam ravno danes svoj dopust :)





naslednji teden bomo imeli pa - svasta. od konjev, streljanja, vrvnatega poligona, plavanja pa vse do ... kaj pa vem, vse, skratka.

PS: aljaz je tudi zacel s svojim taborom, njegove vzporedne dogodivscine si lahko ogledate na http://diariosdetren.blogspot.com/

maticovo internetno linijo pa glodajo aligatorji in strupeni pajki, tako da ni poblogan. :D

jupidijajej!

1 comment:

  1. uprasanje je... a je matic sploh se ziv...

    beni, tepi pa je vse to pisano na kozo!:) wihiii

    p.s. a si ze sluzu kot brv pri preckanju kanjona?

    nina

    ReplyDelete